Wednesday, October 17, 2007

096 - GOAT POWER!

Oh lol.. just at the last god damn minute, I did it!

4 Comments:

At October 17, 2007 at 9:39 AM , Blogger Olibith said...

Goat save the win !

 
At October 18, 2007 at 12:03 AM , Blogger Vilaeryn said...

I also had to get a brewfest goat, it was a personal goal, lol. Now when riding my happy goat, I get spit on by every alliance toon I come across. Tauren on a goat = hate for some reason. That or an occasional horde player asking if they can buy it from me....yeah.

Goat > mech chicken imo.

 
At October 18, 2007 at 12:44 AM , Blogger Snobaste said...

Hahaha, Goats! ;) I remember getting my AV ram (alliance FTW) back when I still played a year ago... was an awesome mount! Hope you enjoys it too!

@vilaeryn: A Tauren on a ram?! That would look AWESOME! :D

 
At October 18, 2007 at 2:17 AM , Blogger Vilaeryn said...

@snobaste: Your wish is my command!

Vilaeryn on a Goat!

=)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home